Nieuwe concerten!

Er komen binnenkort weer concerten aan. 30 mei en 6 juni gaan we luisteren 2 vrouwelijke componisten uit de Romantiek, aangevuld met Mozart en Elgar. We zijn ons hard aan het voorbereiden. Komt u naar het resultaat luisteren?

Nieuwe spelers gezocht!

Afgelopen jaren hebben we als orkest met veel plezier heel veel mooie muziek mogen maken. Om dit te kunnen blijven doen zijn we op zoek naar nieuwe leden. Op dit moment met name:

  • Aanvoerder cello
  • Contrabas
  • Kinstrijkers
  • Fagot

 

Kom je een keer kijken? Van harte welkom!

Componistenproject

Eind van afgelopen kalenderjaar hebben we afgesloten met een project. In een aantal repetities mochten we aan de slag met het werk van 3 jonge componisten. We hebben hier weer nieuwe dingen van geleerd en we hopen dat de componisten dit als waardevol hebben ervaren. 

We mochten het project afsluiten door de stukken te spelen voor de componisten en hun families.

Orkest archief

We willen van de afgelopen jaren foto's met jullie delen. Foto's van concerten, activiteiten en andere leuke momenten.

Op de hoogte blijven

 

Blijf op de hoogte van conerten en evenementen van het Orkest van het Groene Hart. Ongeveer 6x per jaar ontvang je de digitale nieuwsbrief

Naam *
E-mail *
Hoe heb je ons gevonden? *

Volg het OvhGH op Facebook en blijf op de hoogte van het laatste nieuws van ons orkest.