


Er komen binnenkort weer concerten aan. 30 mei en 6 juni gaan we luisteren 2 vrouwelijke componisten uit de Romantiek, aangevuld met Mozart en Elgar. We zijn ons hard aan het voorbereiden. Komt u naar het resultaat luisteren?

Afgelopen jaren hebben we als orkest met veel plezier heel veel mooie muziek mogen maken. Om dit te kunnen blijven doen zijn we op zoek naar nieuwe leden. Op dit moment met name:
Kom je een keer kijken? Van harte welkom!

Eind van afgelopen kalenderjaar hebben we afgesloten met een project. In een aantal repetities mochten we aan de slag met het werk van 3 jonge componisten. We hebben hier weer nieuwe dingen van geleerd en we hopen dat de componisten dit als waardevol hebben ervaren.
We mochten het project afsluiten door de stukken te spelen voor de componisten en hun families.
We willen van de afgelopen jaren foto's met jullie delen. Foto's van concerten, activiteiten en andere leuke momenten.

Op de hoogte blijven
Blijf op de hoogte van conerten en evenementen van het Orkest van het Groene Hart. Ongeveer 6x per jaar ontvang je de digitale nieuwsbrief

Volg het OvhGH op Facebook en blijf op de hoogte van het laatste nieuws van ons orkest.